Kuidas ma endele nime sain?


Kuidas ma endale nime sain?
CÄTLYN
Kui ma olin sündinud, mõtles mu pere mulle nime. Vanaisa pakkus, et nimeks võiks panna Juula, aga emme ja issi polnud sellega rahul. Hiljem sai isa ühe sõbra käest nimeraamatu. Mu vanemad kirjutasid sellest raamatust lemmiknimed paberile. Emale meeldis Cätlyn, aga isa polnud võõrtähtedega rahul. Lõpuks jõudsid nad siiski Cätlyni suhtes üksmeelele.
Mina olen oma nimega väga rahul.






Kuidas ma endale nime sain?
KRISTIINA
Kui ma sündisin, ei teadnud ema ja isa, mida mulle nimeks panna. Siis tuli terve pere ja hakkas nime üle aru pidama.
Ema tahtis nimeks panna Kristi, aga isa tahtis nimeks panna Kristiina. Ema arvas, et see on liiga pikk ja keeruline nimi ning laps ei saa seda ruttu selgeks. Vanaema ütles seepeale, et ükski inimene, ükskõik kui raske või keeruline ta nimi ka on, on õppinud seda kirjutama. Siis saigi mu nimeks Kristiina.
Vanaema ja tädi rääkisid mulle, et oma nime õppisin kirjutama juba viieaastaselt.