Kirjutasime Eestimaa- teemalisi luuletusi

Kuna varsti on Eesti Vabariigi sünnipäev, kirjutasime kõik luuletusi Eestimaast.

EESTIMAA
Patrick

Eestimaa on minu kodu,
minu armas sünnimaa.
Siin on metsatukad, salud,
järved, jõed ja linnad ka.
Kaunis loodus, orud, mäed,
Otepää ja Munamäed,
kohevad merelained,
kajakate rõõmukarjed.
See on väike Eestimaa,
kõige- kõige kaunim ta.

EESTIMAA MU KODU
Kristiina

Eestimaa on ilus maa,
siin suureks sirguda ma saan.
On kaunid põllud, niidud, mäed
ning kaunis avar mere äär.
Siin koos saan olla emaga
ja toeks mul vanavanemad.
Ei taha mujal elada,
kui ainult Eestimaal.

EESTIMAA
Gert

Eestimaal on palju rahvast,
väga palju vahvat rahvast.
Siin on õde, siin on vend,
neil on plaanis väike lend.
Veel on ema
ja on isa.
Meie isa väga visa.
See mu väike Eestimaa.

EESTIMAA
Cätlyn

Eestimaal on palju kohti,
kus saab puhata ja juua kohvi.
Hiiumaal ja Saaremaal saab käia praamiga,
Tallinnas saab sõita trammiga.
Tartus voolab Emajõgi.
Võrumaal on Munamägi.
Ilus on see Eestimaa
minu armas kodumaa.